Servisné oddelenie
Okrem výroby, dodávky a inštalácií zariadení zabezpečujeme aj záručný a pozáručný servis a rýchle riešenie problému zákazníkov vykonaním servisného zásahu, diagnostikovaním a odstránením poruchy v krátkom čase od nahlásenia.
Kvalita servisných služieb je zabezpečená našimi zamestnancami – tímom servisných technikov s dlhoročnými skúsenosťami, praxou a školeniami.
Štandardne poskytovaná záručná doba je na dodaný materiál 12 mesiacov od uvedenia do prevádzky, na vykonané práce a služby 24 mesiacov od odovzdania diela.
Prínosom pre zákazníkov je aj hotline – telefonická podpora pre informačné systémy umožňujúca konzultáciu prípadného problému, diagnostiku a často krát aj odstránenie problému priamo bez výjazdu technikov k zákazníkovi.
Charakteristiky servisných služieb
- skúsení odborníci
- ústretovosť a profesionalita
- záručný servis
- pozáručný servis
- hotline pre IT riešenia
- technická podpora
- profylaktické prehliadky
- pravidelné odborné prehliadky a skúšky